בניית כינורות, שיחזור, קנייה ומכירה זיהוי כלים, ייעוץ

ליבשיץ כינורות הוא אחד הסדנאות ובתי המסחר לכלי מיתר המובילים בישראל, שנוסד, שנוסד בשנת 1991. הסדנה והחנות ממוקמים בלב העיר חיפה. מאז היווסדם של הסדנה ובית המסחר, כינורות ליבשיץ הקדישו את מלוא תשומת הלב לכל תחומי הפעילות של כלי קשת: בניית כלי קשת, שיקום ותיקון, מכירת כלי נגינה, הערכה והנפקת תעודות מקוריות, וכן רואים מחובתם להעניק חסות לחינוך מוסיקלי ואמנותי בישראל.
logo

תמיכה במוסיקאים צעירים

אנו תומכים בכישרונות הצעירים של ישראל ומספקים כלי נגינה מהאוסף שלנו לתחרויות וקונצרטים משמעותיים ללא עלות. אנו רואים בפעילות זו תרומה חשובה להתפתחות התרבות המוסיקלית הישראלית.
Samanta Hearn Violinist

סמנטה הרן

כנרת
«תודה רבה למיכאל. הוא הגיב כשפניתי אליו לעזרה. ניגנתי בכינור שלו במשך שישה חודשים. הצלחתי לעבור את הבחינות ולנגן ברביעיות ובקונצרטים תזמורתיים, הודות לעזרתו בלבד. במשך הזמן הזה, כל כך נקשרתי לכינור זה, עד שאנחנו פשוט לא יכולנו להיפרד. ברגע שיכולתי להרשות לעצמי, קניתי אותו, ועכשיו אני מנגנת בכינור הזה»
Markus Koch Violist

מרקוס קוך

כנר
«קיבלתי הצעה רצינית מהתזמורת הסימפונית של ולנסיה- לנגן איתם תוכנית סולו. למרבה הצער, לא היה לי כלי נגינה הולם. פניתי למיכאל לעזרה והוא השאיל לי מהאוסף שלו את הכינור של האמן האיטלקי ג'וזפה סגרבי, לכל אורך סיור הקונצרטים! »
Andre Hadzh Violinist

אנדרה חדג’

ויולן
«קיבלתי הצעה רצינית מהתזמורת הסימפונית של ולנסיה- לנגן איתם תוכנית סולו. למרבה הצער, לא היה לי כלי נגינה הולם. פניתי למיכאל לעזרה והוא השאיל לי מהאוסף שלו את הכינור של האמן האיטלקי ג'וזפה סגרבי, לכל אורך סיור הקונצרטים!» »
Yamen Saadi Violinist

יאמן סעדי

ויולן
«אני מודה מאוד למיכאל ליבשיץ. לא יכולתי להרשות לעצמי כלי נגינה טוב כדי ללמוד בקונסרבטוריון ולהיכנס לאקדמיה. מיכאל נתן לי ויולה איטלקית טובה 1965 מה שהופך את לימודי המקצועיים הבאים לאפשריים. יש לכך משמעות רבה עבורי! תודה רבה לך! »
© Michael Livcshits 2020
created by Adimpress
menu-circlecross-circle