בניית כינורות, שיחזור, קנייה ומכירה זיהוי כלים, ייעוץ

ליבשיץ כינורות הוא אחד הסדנאות ובתי המסחר לכלי מיתר המובילים בישראל, שנוסד, שנוסד בשנת 1991. הסדנה והחנות ממוקמים בלב העיר חיפה. מאז היווסדם של הסדנה ובית המסחר, כינורות ליבשיץ הקדישו את מלוא תשומת הלב לכל תחומי הפעילות של כלי קשת: בניית כלי קשת, שיקום ותיקון, מכירת כלי נגינה, הערכה והנפקת תעודות מקוריות, וכן רואים מחובתם להעניק חסות לחינוך מוסיקלי ואמנותי בישראל.
logo

כלים, קשתות ואביזרים למכירה

בית המסחר מציע מגוון רחב של כלי נגינה, קשתות ואביזרים. תוכלו למצוא כלי מיתר מאיטליה, צרפת וגרמניה שנעשו במאות 17-20 וכן כלי נגינה שנעשו על ידי אמנים מודרניים. המומחים של ליבשיץ כינורות מוכנים לסייע בבחירה של הכלי הנכון, על פי צרכי המוסיקאי ותכונותיו. זמינים מגוון הכינורות לתלמידים ברמות שונות. בעת בחירת הכלי, אנו לוקחים בחשבון לא רק את האישיות של הילד עצמו, אלא גם את המלצות המורה.
Buy-Sell & Rent

כלים להשכרה

הסטודיו מספק שירות השכרת כלים לתלמידים ולמוסיקאים מקצועיים. למידע נוסף לגבי תנאי השירות והמחירים, אנא התקשרו אלינו או בקרו בסטודיו.
service

מכרו לנו את כלי הנגינה או הקשת שלכם

אנו מקבלים כלי נגינה למכירה על מנת לסייע ללקוחותינו למכור את כלי הנגינה או הקשת שלהם.
service

ביטוח ושירות טרייד-אין

בית המסחר ליבשיץ כינורות מספק ביטוח מלא עבור כל הכלים והקשתות אשר מוצעים למכירה, למעט, אירועים מבוטחים או מקרי כוח עליון. אנו מספקים ללקוחותינו שירות טרייד-אין גמיש. שדרגו כלי הנגינה שלכם לרמה גבוהה יותר על ידי מסירת הכלי הנוכחי לנו, כחלק מהתשלום.
לקבלת מידע מלא
© Michael Livcshits 2020
created by Adimpress
menu-circlecross-circle